0
ایران، تهران
ایران، تهران
علیرضا دبیر : زندگی ورزشکاری مانند زندگی زاهدان و عرفا باملاحظه است

علیرضا دبیر : زندگی ورزشکاری مانند زندگی زاهدان و عرفا باملاحظه است

علیرضا دبیر در بخش دهه هشتادی‌های نمایشگاه قرآن در پاسخ به برخی هجمه‌ها و حملات ضد انقلاب بیان کرد: که من این جماعت را دو زار هم قبول ندارم و از آنجایی که پرچم جمهوری اسلامی را بلند کردم طبیعی است که بر من حمله کنند تا باقی ورزشکاران را بترسانند، برخی از ورزشکاران ایرانی متاسفانه با شبکه‌های مورد حمایت بیگانه کانال دارند و با آنها گعده می‌گیرند. 

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، در دهمین روز از دورهمی‌های نمایشگاه بین‌المللی قرآن، علیرضا دبیر قهرمان کشتی المپیک و رییس فدراسیون این رشته با حضور در غرفه دهه هشتادی‌ها دقایقی با نوجوانان را هم‌کلام شد و به سوالات آنان پاسخ داد.

وی در ابتدا اشاره داشت: زندگی ورزشکاری همانند زندگی زاهدان و عرفاست یعنی زیستی باملاحظه است که باید دقت و ظرافتی را در آن در نظر گرفت. به نظرم باید با توکل، توسل و تلاش در زندگی ورزشکاری پیش رفت.

دبیر در پاسخ به برخی هجمه‌ها و حملات ضد انقلاب بیان کرد: که من این جماعت را دو زار هم قبول ندارم و از آنجایی که پرچم جمهوری اسلامی را بلند کردم طبیعی است که بر من حمله کنند تا باقی ورزشکاران را بترسانند، برخی از ورزشکاران ایرانی متاسفانه با شبکه‌های مورد حمایت بیگانه کانال دارند و با آنها گعده می‌گیرند.

رییس فدراسیون کشتی در مورد المپیک پاریس گفت: در مورد تعداد مدال چیزی نمی‌گویم اما توجه کنید که خیلی‌ها نمی‌خواهند پرچم جمهوری اسلامی را بالا ببینند، اما به کوری چشم این‌ها ان شاءالله در المپیک پاریس اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «می‌خوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا است و زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از لیالی قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *