0
ایران، تهران
ایران، تهران
رونمایی از بازی رومیزی جندی (سرباز) با حضور رئیس اتصالات عراق

رونمایی از بازی رومیزی جندی (سرباز) با حضور رئیس اتصالات عراق

رونمایی از بازی رومیزی جندی (سرباز) با حضور رئیس اتصالات عراق

بازی رومیزی سرباز در دومین نمایشگاه بین المللی عراق رونمایی شد

دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی محصولات فرهنگی و سرگرمی کودک و نوجوان عراق در محل نمایشگاه بین المللی بغداد از روز شنبه 3تیر ماه با حضور چشمگیر شرکت های متعدد ایرانی، افتتاح شد.
شرکت منادیان با تولیدات متعددی در حوزه انیمیشن، بازی های رایانه ای، بازی های موبایلی و بازی رومیزی و واقعیت مجازی در این نمایشگاه حضور دارد.
از شاخص ترین کارهایی که برای مخاطب کودک و نوجوان عراق توسط موسسه منادیان عرضه خواهد شد می توان به، بازی های شاخصی چون «سفیر عشق» درباره حضرت مسلم بن عقیل (ع) و ماجراهای ماموریت او در شهر کوفه، «مختار؛ فصل قیام» درباره قیام مختار ثقفی به خونخواهی شهدای کربلا و نیز بازی بزرگ فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی است که به نقش فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی در آزادسازی این شهر عراق از اشغال تروریست های داعش می پردازد اشاره داشت.
تجربه وقایع عاشورا از پشت عینک واقعیت مجازی نیز یک تجربه جذاب دیگر است که در این غرفه فراهم شده است یعنی کودکان می توانند انیمیشن هایی تولید شده با موضوع بازسازی وقایع عاشورای سال ۶۱ هجری را به وسیله عینک های واقعیت مجازی تماشا کنند.
از دیگر محصولات فرهنگی تاثیرگذار و بسیار جذاب دیگر که موسسه منادیان در دومین نمایشگاه بین المللی کودک و نوجوان عراق ، رونمایی از واقعیت مجازی اکبر لیلا خواهد بود.
بردگیم “سرباز”یکی دیگر از مجموعه بازی های رومیزی منادیان است که امروز با حضور رییس اتصالات عراق” علی موید رونمایی شد.
لازم به ذکر است شرکت منادیان در سال گذشته به عنوان غرفه برتر انتخاب شد.

نوشته های مرتبط