0
ایران، تهران
ایران، تهران
جشن تکلیف جذاب دانش‌آموزان در نمایشگاه قرآن/ اجرای اسندآپ و کمدی‌های امیدافرین در غرفه «دهه هشتادی‌ها»

جشن تکلیف جذاب دانش‌آموزان در نمایشگاه قرآن/ اجرای اسندآپ و کمدی‌های امیدافرین در غرفه «دهه هشتادی‌ها»

 

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، «دهه هشتادی‌ها» بخش ویژه نوجوان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است که امسال با مدیریت مهدی جعفری‌جوزانی با غرفه‌های متنوع و جذابِ باشگاه قرآنی، بازی‌سرا، موکب، اتاق‌فرار، واقعیت‌مجازی، سینمای‌نوجوان، نشست پرسش و پاسخ و باشگاه خبرنگاران نوجوان قرآنی اتفاقات ویژه و نوآورانه‌ای را برای بازدید کنندگان رقم زده است.

حجت‌الاسلام «محمدجواد صالحی» مدیر بخش جشن تکلیف بخش نوجوان نمایشگاه قرآن با بیان اینکه یکی از مسائل مهم دهه هشتادی‌ها در این غرفه با برگزاری جشن تکلیف دنبال می‌شود، گفت: مراسم جشن تکلیف دهه‌هشتادی‌ها هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تا ۲۰:۳۰ دقیقه برای نوجوان‌های دهه هشتادی با اجرای جذاب حجت‌الاسلام سلطانی برگزار می‌شود.

وی درباره جزئیات جشن تکلیف دهه هشتادی‌ها عنوان کرد: روزانه تعداد ۵۰ تا ۶۰ دانش‌آموز از مدارس پسرانه و دخترانه مناطق ۲۲ گانه تهران در این مراسم حضور پیدا می‌کنند.

مدیر بخش جشن تکلیف بخش نوجوان نمایشگاه قرآن تصریح کرد: اساتید این مراسم را به‌صورت استندآپ کمدی برگزار می‌کنند و لحظات کمدی بسیار معنوی، شاد و مفرح‌بخشی را برای مخاطبین ایجاد می‌کنند.

صالحی افزود: در این جشن مسائل دینی، اخلاقی و تربیتی به‌صورت کاملا قابل فهم طرح بیان می‌شود که تاکنون مورد استقبال نوجوان‌ها و خانواده‌ها واقع شده است.

وی درباره محورهایی که در مراسم جشن تکلیف دهه هشتادی‌ها مورد تاکید قرار می‌گیرد، گفت: بیشترین تأکیدی که ما در این جشن دنبال می‌کنیم پرداختن به مسائل دینی و شرعی نوجوان‌ها و امیدآفرینی است؛ ایجاد حس امید برای نوجوان در شرایط کنونی جامعه ضروری است و ما نیز نسبت به این ضرورت واقف هستیم و محور برنامه‌ها را امیدآفرینی قرار داده‌ایم.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از شبهای قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *