0
ایران، تهران
ایران، تهران
«متا هیأت» بخش خاص نمایشگاه قرآن که مخاطب را به واقعه عاشورا می‌کشاند

«متا هیأت» بخش خاص نمایشگاه قرآن که مخاطب را به واقعه عاشورا می‌کشاند

 

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، «دهه هشتادی‌ها» بخش ویژه نوجوان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است که امسال با مدیریت مهدی جعفری‌جوزانی با غرفه‌های متنوع و جذابِ باشگاه قرآنی، بازی‌سرا، موکب، اتاق‌فرار، واقعیت‌مجازی، سینمای‌نوجوان، نشست پرسش و پاسخ و باشگاه خبرنگاران نوجوان قرآنی اتفاقات ویژه و نوآورانه‌ای را برای بازدید کنندگان رقم زده است.

متا هیأت یکی از غرفه‌های بخش نوجوان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است که با عنوان «دهه هشتادی‌ها» هر شب به بیش از یک‌هزار مخاطبین و علاقه‌مندان ارائه خدمات دارد.

این غرفه تعدادی از عینک‌های VR و واقعیت مجازی‌ که قابلیت پخش تصاویر ۳۶۰درجه‌ را دارند را تدارک دیده است تا سه ویدئو که شامل بُرشی از ظهر عاشورا، وداع حضرت زینب (س) با امام حسین (ع) و علقمه که داستان حضرت عباس (ع) است را نمایش دهد.

«وحید قاسمی» از مدیران بخش متاهیأت درباره فعالیت‌های این غرفه پرطرف‌دار می‌گوید: صف مخاطبین متاهیئت یکی از طولانی‌ترین صف‌های نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است و این اتفاق در سال‌های گذشته نمایشگاه نیز وجود داشته که امسال تقویت شده است.

او درباره مخاطبین و محدودیت‌های سنی بخش متاهیأت نیز نکاتی را متذکر می‌شود و ادامه می‌دهد: متاهیئت در دو غرفه برادران و خواهران ارائه خدمات دارد و ما در این بخش محدودیت سنی قائل هستیم و از ارائه خدمات به عزیزان زیر ۱۶ سال معذوریم چراکه تصاویری که منتشر می‌‌‌شود مناسب هرگروه سنی نیست.

او عکس‌العمل مخاطبین نسبت به آیتم‌های پخش شده را بی‌نظیر دانست و با تاکید براینکه معتقدیم اگرچه مخاطب در این بخش زمان کمی را صرف می‌کند اما به‌دلیل مواجه شدن با اتفاقاتی که تاکنون مشاهده نکرده است، حتمأ متاثر خواهد شد.

براساس این گزارش؛ مخاطبین و علاقه‌مندان بخش «متاهیئت» برای تماشای این بخش‌ها هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۴ می‌توانند در بخش «دهه هشتادی‌ها» نمایشگاه قرآن کریم حضور پیدا کنند.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «می‌خوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا است و زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از لیالی قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *