0
ایران، تهران
ایران، تهران
جوایز پیش‌رویداد «جشنواره کمان» در نمایشگاه  قرآن اعطا می‌شود

جوایز پیش‌رویداد «جشنواره کمان» در نمایشگاه قرآن اعطا می‌شود

جوایز پیش‌رویداد «جشنواره کمان» در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم پس از ارزیابی و داوری آثار به برگزیدگان اعطا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی منادیان بصیرت، بخش نوجوان بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امسال پس از وقفه‎‌ی دوساله بخاطر شیوع ویروس کرونا جذابیت‌های زیادی را برای مخاطبین بازی‌های رایانه‌ای رقم زد.

پیش‌رویداد «جشنواره کمان» ویژه‌‌ی طرح‌های بازی و پویانمایی با موضوع قرآن و عترت یکی دیگر از این اتفاقات می‌باشد که قرار است به بهترین طرح و ایده‌ها بپردازد و همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن برگزیدگان را معرفی کند؛ این رویداد تا هفتم اردیبهشت ماه همچنان میزبان طرح‌های خلاقانه ویژه بازی و پویانمایی با موضوع قرآن و عترت خواهد بود.

محور اصلی این طرح که توسط مجموعه منادیان بصیرت برگزار می‌شود، پیاده‌سازی نمونه‌های اولیه، مبتنی بر طرح‌نامه‌های برگزیده این پیش‌رویداد خواهد بود.

گفتنی است؛ این جشنواره کارگاه‌های آموزشی دلستان نویسی، مقدمات بازی‌سازی و ایده‌پردازی و سندنویسی بازی را برای شرکت کنندگان پیش‌بینی کرده است و جشنواره پس از پایان نمایشگاه قرآن نیز ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند در زمان برگزاری نمایشگاه با استفاده از کارگاه‌های تخصصی و از طریق سایت monadianmedia.ir نسبت به ثبت طرح خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *