0
ایران، تهران
ایران، تهران
با مختار در «فصل قیام» همراه شوید

با مختار در «فصل قیام» همراه شوید

بازی رایانه ای فصل قیام که دومین نسخه از سه گانه سفیر عشق است در دهه اول ماه صفر منتشر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی منادیان،پروژه تولید و ساخت بازی «فصل قیام» دومین نسخه از سه‌گانه سفیر عشق که در چند قدمی انتشار قرار گرفته با تلاش شبانه روزی عماد رحمانی و تیم همراهش به پایان رسیده تا پرده دوم از این روایت مستند و تاریخی از عاشورا مقابل چشم گیمر‌ها بالا رود. گفته شده موسسه فرهنگی منادیان بازی فصل قیام را در دهه اول ماه صفر منتشر می‌کند تا طرفداران بازی سفیرعشق بعد از خاطره جذاب و دوست داشتنی همراهی با شخصیت مهران در نسخه روز واقعه این بار با روایت مختار ثقفی همراه داستانی دیگر از خونخواهان عاشورا شوند.

بازی «فصل قیام: مختار» شامل ۴۵ دقیقه روایت سینمایی است و قصه‌اش از همان زندان شهرکوفه که مختار به دستور ابن زیاد اسیر یکی از سلول‌های مخوف و تاریکش است، آغاز می‌شود و تا رسیدن مختار به امارت کوفه در قامت رهبری بزرگترین قیام خونخواهی سیدالشهدا ادامه پیدا می‌کند. به گفته مهدی جعفری مدیرعامل موسسه فرهنگی منادیان و تهیه کننده بازی، بازینامه «مختار: فصل قیام» نیز با تحقیقات وسیع و مشورت با کارشناسان مذهبی تدوین شده است تا در یک روایت تعاملی مخاطبان گسترده بازی‌های رایانه‌ای را با فضای تاریخ اسلام از منظری متفاوت، جذاب و تاثیرگذار آشنا کند. فصل دوم بازی سفیر عشق نیز مثل فصل اول آن یک بازی اکشن شمشیری سوم شخص در سبک Hack and slash و دارای ۱۲ مرحله و بیش از ۴ ساعت گیم پلی است و به لحاظ کیفیت گرافیکی و گیم پلی تغییرات عمده‌ای نسبت به نسخه اول این بازی دارد.

از اولین مدلسازی تا موسیقی اختصاصی

تیم سازنده بازی «مختار:فصل قیام» برای اولین بار شهر‌های کوفه و مکه را براساس نقشه‌های تاریخی برای اولین بار مدلسازی کرده‌اند و با اینکه بخش اصلی روایت بازی در مسیر سفر مختار به شهر مکه شکل می‌گیرد؛ اما مکان‌هایی مثل مکه، طائف، واحه‌های عراق عجم، زندان کوفه، دارالاماره، منزل مختار و مسجد کوفه نیز شبیه‌سازی شده است. بازی مختار بیش از ۴۰ دقیقه موسیقی اختصاصی دارد که برای تولیدش به طور کامل از ساز استفاده شده است.

روایت داستان بازی «مختار:فصل انتقام» در قالب تعامل با بیش از ۱۵ کارکتر شناخته شده تاریخی و نزدیک به ۲۵ کارکتر مهاجم شکل می‌گیرد که هر یک علاوه بر پیش برد داستان بازی، نقش و شخصیت منحصر به فردی را ایفا می‌کنند. دیالوگ‌های این شخصیت‌ها به صورت انتخابی و هدفمند است و بازیکن می‌تواند با دقت در دیالوگ‌های برقرار شده بین شخصیت اصلی و شخصیت‌های دیگر طی کردن مسیر داستان تعامل داشته باشد.

عماد رحمانی کارگردان بازی «مختار:فصل قیام» بنا به علاقه شخصی‌اش به هنر دوبله و البته دوبله ایران این بار هم نقش ویژه‌ای به این هنر برای تکمیل شخصیت پردازی در بازی داده است و این بار هم با تکیه به این نکته مثبت تلاش کرده تا با همراهی تیمی ۲۱ نفره از اساتید دوبله کشور با مدیریت حسام صادقی نیکو روایت این اثر اکشن و هیجان‌انگیز را برای مخاطبان بازی جذاب‌تر کند. در فصل دوم بازی سفیرعشق هم منوچهر والی زاده در نقش مهران حضور دارد و میثم نیکنام صداپیشه نقش مختار شده است.

تا انتشار فصل دوم سفیرعشق زمان زیادی باقی نمانده و همه آن‌هایی که در فصل نخست این بازی جذاب و دوست داشتنی با ماجرا‌های مهران همراه شده‌اند، منتظر باشند تا همزمان با آغاز ماه صفر و انتشار این بازی این بار با مختار همراه شوند برای قیام و خونخواهی عاشوراییان.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *