0
ایران، تهران
ایران، تهران
اجرای سرود «ذکر جهانی» توسط نونهالان «نجم‌الثاقب» در نمایشگاه قرآن

اجرای سرود «ذکر جهانی» توسط نونهالان «نجم‌الثاقب» در نمایشگاه قرآن

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، گروه سرود نونهالان «نجم‌الثاقب» با سرپرستی عباس صادقی، امشب شنبه ۱۹ فروردین‌ماه در سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، با لباس‌های محلی سرود جدید خود به نام «ذکر جهانی» را که ماه محرم رونمایی شد، همخوانی کردند.

در ابتدای اجرای گروه سرود دوست داشتنی نونهالان «نجم‌الثاقب» کسی در بخش‌ دهه هشتادی‌ها حضور نداشت اما چند دقیقه بیشتر نگذشته بود که تعداد زیادی از حاضران نمایشگاه به دنبال صداهای بچگانه‌ای که در شبستان مصلی امام خمینی (ره) می‌پیچید، مقابل استیج بخش دهه‌ هشتادی‌ها آمده و پس از دیدن کودکان گروه سرود با لباس‌های محلی، با لبخند از اجرای آن‌ها لذت بردند.

بچه‌های گروه نجم‌الثاقب که در این اجرا که متشکل از ۸ دختر و ۸ پسر ۴ تا ۱۶ ساله بودند، علاوه بر اجرای زنده سرود «می‌خوانمت» با موضوع قرآن کریم، سرود جدید خود به نام «ذکر جهانی» را که ماه محرم رونمایی شد، همخوانی کردند.

یادآور می شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ خواهد بود.

پایان پیام/

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *