0
ایران، تهران
ایران، تهران
ویژه‌برنامه «مشق عاشقی» برگزار شد

ویژه‌برنامه «مشق عاشقی» برگزار شد

 ویژه‌برنامه «مشق عاشقی» در راستای گرامیداشت مقام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، 12 دی‌ماه در سالن خلیج‌فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم از نماهنگی با عنوان «دشت مجنون» با صدای مجتبی مصری رونمایی شد که روایتی از تلاش مدافعان حرم در خان طومان را به تصویر کشیده بود.

در ادامه مراسم مهدی جعفری، مدیر مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی و تهیه‌کننده بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی»، اظهار کرد: ما از صمیم قلب دوست داشتیم در این برنامه میزبان شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم چراکه در راستای لبیک به خواسته‌های ایشان بر مبنای روایت‌های شیوا، صادقانه و اثرگذار کارمان را به انجام رساندیم.

جعفری افزود: بیش از دو سال، 47 جوان ایرانی بسیجی علاقه‌مند به شهید حاج قاسم سلیمانی شبانه‌روز تلاش کردند تا این بازی امروز رونمایی شود.

تهیه‌کننده بازی نبرد آمرلی در ادامه اطلاعاتی از این بازی ارائه کرد و گفت: بازی نبرد آمرلی بیش از هفت ساعت گیم پلی دارد و کاربر می‌تواند در قالب یکی از سربازان مدافع حرم بازی کند. در این بازی، فرمانده هدایت‌گر داستان، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند.

وی افزود: مهمانان مراسم 24 ساعت وقت دارند تا با کلیدواژه «hero» به‌صورت رایگان بازی را دریافت کنند.

جعفری در ادامه خبر از هجوم سایبری به فروشگاه‌های آنلاین ارائه‌دهنده بازی داد و عنوان کرد: تاکنون فروشگاه‌های اینترنتی «هیولا» و «گیم اف» مورد هجوم سایبری قرار گرفتند که باهمت جوانان بسیجی این مشکل قطعاً برطرف خواهد شد. این امر نشان‌ می‌دهد بر اساس سخنان مقام معظم رهبری باید نگاه جدی به حوزه فضای مجازی داشته باشیم.

وی در پایان سخنان خود گفت: مستند حریف که یک مستند 150 دقیقه‌ای است، امشب در شبکه سینمای خانگی در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت. همچنین نماهنگ‌های دشت مجنون و فراق رفیق نیز از دیگر آثاری است که امروز رونمایی می‌شود.

در ادامه این مراسم از محمدعلی صفری، فرمانده گردان ناحیه حمزه تهران، خانم‌ها نرگس صفری و قلی‌خانی به‌عنوان فعالان فضای مجازی تجلیل شد.

در پایان این مراسم نیز با حضور مسلم معین و سردار بابایی از نماهنگ «فراق رفیق» با صدای سیدحسین علوی، تدوین مهرداد پارسافر و تهیه‌کنندگی مهدی جعفری و مستند «حریف» به کارگردانی عباس افخمیان و تهیه‌کنندگی مهدی جعفری و علی خواجه رونمایی شد.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *