0
ایران، تهران
ایران، تهران
قیام مختار در یک بازی رایانه‌ای

قیام مختار در یک بازی رایانه‌ای

بازی رایانه‌ای «مختار: فصل قیام» روایتگر داستان سفر قهرمانی مختار ثقفی است که از زندان ابن‌زیاد آغاز شده و تا امارت کوفه در قامت رهبری بزرگ‌ترین قیام خونخواهی سیدالشهدا ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی منادیان،بازی رایانه‌ای «مختار: فصل قیام» روایتگر داستان سفر قهرمانی مختار ثقفی است که از زندان ابن‌زیاد آغاز شده و تا امارت کوفه در قامت رهبری بزرگ‌ترین قیام خونخواهی سیدالشهدا ادامه پیدا می‌کند. فصل قیام پس از بازی سفیر عشق: روز واقعه جدی‌ترین بازی مذهبی- تاریخی در کشورمان است که با تحقیقات وسیع و مشورت با کارشناسان مذهبی بازینامه آن تدوین شده است.

این اثر تلاش دارد در یک روایت تعاملی مخاطبان گسترده بازی‌های رایانه‌ای را با فضای تاریخ اسلام آشنا سازد. دید بازی سوم شخص و سبک آن اکشن شمشیری (Hack And Slash) است. همچنین گیمر در این بازی سیر رخداد‌های تاریخی را از منظر شخصیت مختار پی می‌گیرد و در روند بیان بخش‌هایی از زندگی ایشان به واگویی تابستان گرم کوفه سال 61 هجری خواهد پرداخت و اتفاقات تاریخی از بدو ارتباط مختار و مهران ایرانی، دشمن بنی‌امیه و آل‌زبیر، نقش افرادی مانند بن‌کامل، عبدالله ابن‌زبیر، محمد حنفیه، ابن‌زیاد و… را در یک روند تعاملی درک خواهیم کرد.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *